Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Ποιον εξυπηρετούν άραγε οι γαλάζιες κόντρες και γκρίνιες στην Καβάλα;


Ήδη κάποιοι γαλάζιοι που ενδιαφέρονται μόνο για το εγώ τους άρχισαν να παίζουν παιχνίδι στην Καβάλα, αγνοώντας την παράταξη και τον δύσκολο αγώνα που δίνει ο αρχηγός τους Κώστας Καραμανλής. Το μόνο που τους νοιάζει είναι η επόμενη μέρα - και προσπαθούν να το δείξουν ποικιλοτρόπως. Διαφορετικά δεν θα εβγαιναν δημόσια να εκφράζονται με αυτόν τον τρόπο, τώρα που η ΝΔ έχει ανάγκη και την τελευταία ψήφο των νεοδημοκρατών. Τι φταίει η ΝΔ, τι φταίει ο αρχηγός, τι φταίνε οι Καβαλιώτες να βιώνουν αυτή τη φαγωμάρα τοπικών στελεχών και παραγόντων; Πότε θα ξυπνήσουμε επιτέλους να δούμε τι συμβαίνει γύρω μας. Ο κόσμος δεν χρειάζεται κρίσεις και αναφορές για να καταλάβει τι προσπαθούν κάποιοι να επιβάλουν... Είναι σοφός και κρίνει τους πάντες από την πολιτική τους διαδρομή, από την συμπεριφορά τους, όχι μόνο στο παρελθόν αλλά και στο παρόν..

Παραθέτουμε λίγα μόνο από όσα γράφονται καθημερινά είτε από δηλώσεις επωνύμων, είτε από μεταφερόμενα σχόλια από συγκεκριμένα γραφεία, και ελπίζουμε μετά από μία εβδομάδα παρασκηνιακού παπαγαλακισμού να δώσει κάποιος το οριστικό τέλος στην ανούσια πολιτική προπαγάνδα.

Κ.Αντωνιάδης: "Μεγάλωσα σε αυτή την παράταξη κι ονειρευόμουν αυτή τη μέρα. Δεν θα αφήσω τίποτα να χαλάσει τη χαρά μου".

""Από παιδί ονειρευόμουν κάποια στιγμή να συμμετάσχω στα ψηφοδέλτια της ΝΔ. Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Εύχομαι αυτή η περίοδος να είναι μια περίοδος που θα μου μείνει αξέχαστη σε όλη μου τη ζωή".

Γιώργος Τσαλουχίδης: "Ήμουν, προφανώς στην κρίση εκείνων που έλαβαν τις αποφάσεις, ο λιγότερο ικανός να συμμετάσχω. Η δική μου υποψηφιότητα όσο και της Τσανάκα ήταν πρόταση του Καλλιοντζή".

Αχιλλέας Καραγκιοζόπουλος: "Η νομαρχιακή ομάδα κατέληξε να γίνει κυρίαρχο όργανο τοπικά. Θεσμικό και κομματικό. Αυτό το γεγονός είναι παράλογο και εν πολλοίς επικίνδυνο και για το κόμμα και για τα όργανά του. Κάποιοι θέλουν να υποκαταστήσουν τα όργανα του κόμματος".

Θόδωρος Καλλιοντζής: "Έπεσε το βάρος σε μας στη νομαρχιακή ομάδα γιατί κάποιοι δεν πήραν το βάρος αυτής της υπόθεσης. Κάποιοι ενεπλάκησαν στο θέμα και πρότειναν μέλος αυτής το οποίο όμως δεν ήταν έτοιμο πολιτικά. Κάποιοι ξεσήκωσαν τον Ζησίμου χωρίς να το γνωρίζω εγώ. Αυτό που έκαναν δεν ήταν για το καλό της ΝΔ. Δεν πρότεινα εγώ τον Κώστα Αντωνιάδη. Πρότεινα τον Γιώργο Τσαλουχίδη και τη Δήμητρα Τσανάκα. Άλλοι ενεπλάκησαν στα θέματα της νομαρχιακής μου ομάδας και θέλησαν να μου τη χαλάσουν. Αυτό δε θα περάσει. Δεν πρότεινα τον Αντωνιάδη και δε θα τον βοηθήσω. Θα βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις τη Δήμητρα Τσανάκα".

ΕΒΔΟΜΗ (φωτο) Βόλτα χθες το βράδυ στην αγορά της Καβάλας: Καλλιοντζής (νομάρχης), με Τσανάκα, Τσαλουχίδη(αντινομάρχη), Παπαδόπουλο(γενικό), Βαφειάδη(αντινομάρχη), Πασχαλίδη(αντινομάρχη),Μιχαηλίδου(νομ.σύμβουλο)

Το ΄πε και τό ΄κανε ο Θοδωρής!!!

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ: Η πλευρά της νομαρχίας πιστεύει ότι ο Κ. Αντωνιάδης με την προτροπή βουλευτή δέχθηκε να εμβολίσει με την υποψηφιότητά του τη συνοχή της νομαρχιακής ομάδας και γι΄αυτό η ομάδα δεν έχει την πρόθεση να τον στηρίξει.

ΠΡΩΙΝΗ: Κάποιοι ετόλμησαν να μπουν στα χωρικά ύδατα του νομάρχη. Δηλαδή δεν φτάνει που δεν γίνονται δεκτές οι προτάσεις του (στο ψηφοδέλτιο), πήγαν να του την φέρουν κιόλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :