Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

O Σιμιτσής μοίραζε ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ στις ευρωεκλογές


Δημοτικός σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης, και συγκεκριμένα ο Γιώργος Κλειτσιώτης, κατηγόρησε χθες το δήμαρχο Καβάλας Κωστή Σιμιτσή για κομματισμό, αφού διαπιστώθηκε πως μοίραζε ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ στις πρόσφατες Ευρωεκλογές. Η απάντηση του δημάρχου ασφαλώς και δυσαρεστεί τους ψηφοφόρους του Καβαλιώτες που τον εξέλεξαν με ένα ποσοστό 62% την δεύτερη Κυριακή των δημοτικών εκλογών του 2006. «Τιμή μου και καμάρι μου» ήταν η απάντηση που έδωσε χθες στο δημοτικό συμβούλιο Καβάλας γι΄ αυτή του την ενέργεια ο δήμαρχος στη μομφή για την κομματική συμπεριφορά του. Και πρόσθεσε «Ποτέ δεν ήμουν υποκριτής, έχω το χρίσμα συγκεκριμένου κόμματος (ΠΑΣΟΚ). Αυτή η στάση μου εγκρίθηκε, δοκιμάστηκε και επαινείται σήμερα από τους Καβαλιώτες. Αυτοί που με ψήφισαν ήξεραν πολύ καλά τι ψήφιζαν. Είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου να βοηθήσω το κόμμα που με βοήθησε και αν χρειαστεί θα το ξανακάνω». Το πήρατε το μήνυμα κύριοι της αντιπολίτευσης; Το πήρατε το μήνυμα Καβαλιώτες; Αν δεν το πήρατε συνεχίστε να τον στηρίζετε, τον κομματικό «εκπρόσωπο» του ΠΑΣΟΚ. Άλλωστε η ιστορία θα τους κρίνει όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :