Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΛΑΝΤΖΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ



ΔΗΛΩΣΗ
«Επειδή τουλάχιστον για μένα, ως Γιώργο Καλαντζή, ό,τι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό, σχετικά με το θέμα των αναδρομικών, σας ενημερώνω ότι από τον Ιανουάριο του 2010 με εντολή στο δικηγόρο μου είχα παραιτηθεί από κάθε διεκδίκηση των αναδρομικών.
Μάλιστα, στην ίδια επιστολή μου, είχα εξουσιοδοτήσει το δικηγόρο μου–εάν για οποιονδήποτε νομικό λόγο δεν ήταν δυνατή η παραίτησή μου από τα αναδρομικά- να προβεί στην άμεση κατάθεση του ποσού που θα μου αποδιδόταν στο σύνολό του στο Ταμείο Ευποιίας της Ιεράς Μητροπόλεως Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου – Τμήμα Υποτροφιών, προκειμένου να διατίθενται τα χρήματα κάθε έτος ως υποτροφίες σε 2 αγόρια και 2 κορίτσια από την περιοχή της Καβάλας που εισάγονται στο Πανεπιστήμιο και προέρχονται από άπορες οικογένειες. Αυτό, λοιπόν, να καταγραφεί και στην πιθανή απόφαση του Δικαστηρίου».
Γιώργος Καλαντζής

Δεν υπάρχουν σχόλια :